In 2020 zet Voice zich in voor de organisatie Samenlevingsdienst

In 2020 zet Voice zich in voor de organisatie Samenlevingsdienst

Voice en Samenlevingsdienst slaan de handen in elkaar. Samen willen ze Belgische jongeren aanmoedigen om de tijd te nemen om na te denken over hun toekomst en zich tegelijk nuttig te maken voor de samenleving. Voice krijgt hiervoor in 2020 een eigen opdracht: jongeren werven via een digitale en mediacampagne.

Het Platform voor Samenlevingsdienst biedt jongeren tussen de 18 en 25 jaar de kans om een boeiende en verrijkende ervaring op te doen tijdens een project van 6 maanden. Het doel? ‘Je tijd nemen zonder hem te verliezen’, en jonge getalenteerde mensen de gelegenheid geven om na te denken terwijl ze zich inzetten voor de samenleving (in diverse domeinen, waaronder het milieu, toegang tot cultuur en onderwijs, hulpverlening enz.). De projecten leveren een dubbele winst op: de jongeren dragen hun steentje bij aan de samenleving en leren tegelijk zichzelf beter kennen dankzij de projecten, vormingen en menselijke contacten.

Om de band tussen Samenlevingsdienst en de jonge doelgroep te versterken zal Voice een uitgekiende digitale campagne op poten zetten. Om de naambekendheid te verhogen, interactie met het doelpubliek te genereren, en vooral zoveel mogelijk jongeren te werven zal Voice op een originele en vernieuwende manier te werk gaan op sociale media (Facebook, Instagram, Snapchat en YouTube) en wordt een mediapartnership gesloten met VICE en Tarmac.

Contacteer ons
Nina Bourgeois Pers Attaché, Voice Agency
Nina Bourgeois Pers Attaché, Voice Agency
Over Voice Agency

Over Voice

Voice is een Belgisch communicatiebureau dat haar vaardigheden en ervaring met transmedia-communicatie (web, social media, PR & data analytics), ten dienste stelt van de het vertrouwen tussen adverteerders en hun publiek. Het agentschap neemt hiervoor haar klanten mee op een “trust-building journey” in drie fases: Listen > Think > Engage . Met het oog op acquisitie en conversie, doet Voice aan content-creatie en ontwikkelt het strategieën zodat wederzijdse en draagkrachtigere vertrouwensrelaties tussen de merken en hun doelgroepen kunnen worden geoptimaliseerd en versterkt.

Voice Agency
Stallestraat 140A
1180 Ukkel