Les Bastions : Voice voert 360° communicatie voor de inhuldiging van het nieuwe shoppingcenter in Doornik.

37 jaar na zijn opening onderging het shoppingcenter les Bastions een grondige remake. Opdat les Bastions zijn vernieuwde ambities zou kunnen waarmaken en om van deze heropening een echt feest te maken, werkten Voice Agency en zusterbedrijf Vo-event een 360° communicatiestrategie uit.

Het agentschap deed een beroep op al zijn teams om het winkelcentrum een dynamisch imago te geven. Voice ontwikkelde een affichagecampagne, zowel in print als digitaal, op meer dan 20m2.  De creatieve teams maakten er een punt van het imago van het shoppingcenter te moderniseren zonder aan het DNA ervan te raken. Daarbij komt nog een dynamisch beheer van de social media en een proactieve Social PR-strategie. Een explosieve cocktail die ervoor zorgde dat de opening op 12 april een groots succes was.

Contacteer ons
Rodrigue Delépine Voice Agency
Rodrigue Delépine Voice Agency
Over Voice Agency

Over Voice

Voice is een Belgisch communicatiebureau dat haar vaardigheden en ervaring met transmedia-communicatie (web, social media, PR & data analytics), ten dienste stelt van de het vertrouwen tussen adverteerders en hun publiek. Het agentschap neemt hiervoor haar klanten mee op een “trust-building journey” in drie fases: Listen > Think > Engage . Met het oog op acquisitie en conversie, doet Voice aan content-creatie en ontwikkelt het strategieën zodat wederzijdse en draagkrachtigere vertrouwensrelaties tussen de merken en hun doelgroepen kunnen worden geoptimaliseerd en versterkt.

Voice Agency
Stallestraat 140A
1180 Ukkel