Les Bastions : Voice voert 360° communicatie voor de inhuldiging van het nieuwe shoppingcenter in Doornik.

37 jaar na zijn opening onderging het shoppingcenter les Bastions een grondige remake. Opdat les Bastions zijn vernieuwde ambities zou kunnen waarmaken en om van deze heropening een echt feest te maken, werkten Voice Agency en zusterbedrijf Vo-event een 360° communicatiestrategie uit.

Het agentschap deed een beroep op al zijn teams om het winkelcentrum een dynamisch imago te geven. Voice ontwikkelde een affichagecampagne, zowel in print als digitaal, op meer dan 20m2.  De creatieve teams maakten er een punt van het imago van het shoppingcenter te moderniseren zonder aan het DNA ervan te raken. Daarbij komt nog een dynamisch beheer van de social media en een proactieve Social PR-strategie. Een explosieve cocktail die ervoor zorgde dat de opening op 12 april een groots succes was.

Contacteer ons
Rodrigue Delépine Voice Agency
Rodrigue Delépine Voice Agency
Over Voice Agency

Over Voice

Voice Agency is het eerste Belgische agentschap dat zich volledig wijdt aan Conversational Marketing & PR. Het agentschap werd in 2008 opgericht en genereert en stimuleert conversaties om de verschillende spelers van de maatschappij met elkaar in contact te brengen binnen de context van een merk of project. Daarvoor ontwikkelt Voice activeringscampagnes voor communities op interne en externe sociale netwerken en onderhoudt het relaties met online en offline beïnvloeders (bloggers, tweeters,…). Op die manier slaagt Voice erin om zijn klanten te begeleiden en zorgt het dat ze sterke banden kunnen creëren tussen hun merk en hun ambassadeurs.

Voice Agency
Stallestraat 142
1180 Ukkel