#SELVIE-actie

#SELVIE-actie

Voice Agency zet een communicatiecampagne op die levens redt!

Voice heeft voor Carrefour market-Groep Mestdagh een interne communicatiecampagne bedacht en uitgewerkt rond de belangrijkste waarden van de groep: Samenwerking, Autonomie, Prestaties en Klanttevredenheid. Om deze vier waarden in de verf te zetten, heeft Voice een bloedinzameling voor werknemers en klanten georganiseerd.

CAPS ou pas CAPS, dat is de naam van de interne communicatiecampagne van Carrefour market-Groep Mestdagh die door Voice Agency verzorgd wordt. Het doel? Hun sterke waarden illustreren: Samenwerking, Autonomie, Prestaties en Klanttevredenheid

Om het woord Autonomie te illustreren, bracht communicatiebureau Voice Het Belgische Rode Kruis / dondesang.be en de Groep Carrefour market-Groep Mestdagh samen om een grote 'Autonomie'-uitdaging te organiseren in de vorm van een gigantische bloedinzameling. De Ice Bucket Challenge is niet de enige actie die buzz kan creëren rond een goed doel!

Voor deze gigantische bloedinzameling heeft Voice ingespeeld op het fenomeen « Viraliteit »: iedere deelnemer neemt een foto van zichzelf, publiceert die op zijn of haar sociale netwerken met de hashtag #SELVIE en daagt zijn of haar vrienden uit om hetzelfde te doen. Selfie wordt zo selvie en illustreert perfect de wil van de werknemers en klanten van Carrefour market-Groep Mestagh om hun goede daad van de dag te doen!

Iedere bloeddonatie (het equivalent van één zak) kan 3 levens redden. Doelstelling? 671 donaties en 2014 geredde levens. Op de Facebookpagina van de groep Carrefour market – Groep Mestdagh staat er een teller die in real time geüpdatet wordt.

Twee maanden lang doorkruist een bus van het Rode Kruis en van Don de Sang.be onze Belgische wegen om bloed in te zamelen bij werknemers en klanten van de 42 winkels van de groep Mestdagh.

Het Voice Agency-team gaf bovendien het goede voorbeeld en nam zelf ook deel aan de inzameling! De foto's vindt u hier.

De actie loopt tot 15 november.

Zin om zelf ook deel te nemen aan deze grote uitdaging? Ga dan snel naar de Facebookpagina van Carrefour market - Groep Mestdagh om de dichtstbijzijnde inzamelplaats te vinden. Wacht niet te lang, want er zijn nog maar twee inzamelmomenten!

Over Voice Agency

Over Voice

Voice Agency is het eerste Belgische agentschap dat zich volledig wijdt aan Conversational Marketing & PR. Het agentschap werd in 2008 opgericht en genereert en stimuleert conversaties om de verschillende spelers van de maatschappij met elkaar in contact te brengen binnen de context van een merk of project. Daarvoor ontwikkelt Voice activeringscampagnes voor communities op interne en externe sociale netwerken en onderhoudt het relaties met online en offline beïnvloeders (bloggers, tweeters,…). Op die manier slaagt Voice erin om zijn klanten te begeleiden en zorgt het dat ze sterke banden kunnen creëren tussen hun merk en hun ambassadeurs.

Voice Agency
Stallestraat 142
1180 Ukkel