Voice Agency organiseert de eerste virtuele infodag voor de ULB

Voice Agency organiseert de eerste virtuele infodag voor de ULB

Naar aanleiding van de COVID-19 lockdown, moest Voice Agency de geplande recruteringscampagne van de ULB volledig omgooien en organiseert nu de eerste virtuele infodag van de ULB op 6 mei. De toekomstige studenten zullen aan de hand van een op maat gemaakt digitaal platform, volledig ingekleed in de look en feel van de ULB, de sfeer van een echte infodag kunnen proeven. Op de infodag kunnen toekomstige studenten virtuele infostands bezoeken om kennis te maken met het uitgebreide lesaanbod en de verschillende studierichtingen. Via de live chat hebben ze de kans om vragen te stellen. Bovendien is er een ruim aanbod van live lezingen die door de studenten kunnen worden gevolgd in het virtueel auditorium.
Op maandag 27 april lanceert Voice Agency de social media campagne op Facebook, Instagram en Snapchat om geïnteresseerden en toekomstige studenten uit te nodigen voor de 1ste virtuele infodag.

Klant: ULB - Claire Emare, Isabelle Pollet
Account: Serge Somerlings
Social media strategy: Eva Sirgi
Creative: Serge Somerling, Bruno Borges
Production: Expopolis, Serge Somerling, Bruno Borges
Illustrations: Expopolis, Bruno Borges

 

 

Over Voice Agency

A propos de Voice

Voice est une agence belge de communication qui met ses compétences et son expertise transmédia (Web, Social Media, PR & Data analytics) au service de relations de confiance entre les annonceurs et leur(s) public(s). Pour y arriver, l’agence embarque ses clients dans un « trust-building journey » en trois étapes : « Listen », « Think » et « Engage ». Dans une démarche permanente tournée vers la persuasion et la conversion, Voice développe des stratégies et des contenus permettant d’optimiser et de renforcer des relations de confiance mutuellement enrichissantes pour les marques et leurs audiences. 

Voice Agency
Rue de Stalle, 140A
1180 Uccle