Voice Agency serveerde RestoDays een 3 sterren PR actie!

Voice Agency serveerde RestoDays een 3 sterren PR actie!

Resto.be vertrouwde de persrelaties van de RestoDays toe aan Voice Agency. Tijdens de RestoDays krijgt het grote publiek de kans om een gastronomisch menu te degusteren voor een zacht prijsje. Voice Agency ontwikkelde de PR-campagne om de twaalfde editie - de grootste ooit! - in de kijker te zetten. Om ook van dit evenement een gastronomisch én mediatiek succes te maken, legde Voice Agency de focus op de deelnemende sterrenchefs. En de resultaten mogen er zijn:  er verschenen meer dan 30 artikels en reportages in de Belgische en Luxemburgse media. Dit zorgde ook mee voor het grote succes van deze 12e editie: meer dan 46 000 personen genoten van de actie!

Een vruchtbare samenwerking van lange duur, want Voice Agency stond al voor de vierde keer in voor de communicatie van de RestoDays. Het creatief team creëerde in 2010 het bekende, pittige logo met de peper. 

Over Voice Agency

Over Voice

Voice Agency is het eerste Belgische agentschap dat zich volledig wijdt aan Conversational Marketing & PR. Het agentschap werd in 2008 opgericht en genereert en stimuleert conversaties om de verschillende spelers van de maatschappij met elkaar in contact te brengen binnen de context van een merk of project. Daarvoor ontwikkelt Voice activeringscampagnes voor communities op interne en externe sociale netwerken en onderhoudt het relaties met online en offline beïnvloeders (bloggers, tweeters,…). Op die manier slaagt Voice erin om zijn klanten te begeleiden en zorgt het dat ze sterke banden kunnen creëren tussen hun merk en hun ambassadeurs.

Voice Agency
Stallestraat 142
1180 Ukkel