Week van de Mobiliteit : Voice boost #Mobilmix

Week van de Mobiliteit : Voice boost #Mobilmix

‘Be Brussels, Be Mobilmix’. Dat was het originele concept dat VO Communication, zusterbedrijf van Voice Agency, bedacht voor de vijftiende editie van de Week van de Mobiliteit in Brussel. Daarmee werden Brusselaars uitgenodigd om verschillende transportmiddelen te mixen en zachte mobiliteit te integreren in hun dagelijkse gewoontes. 

Voice mocht zich voor deze campagne ontfermen over drie onderdelen: web, social media en persrelaties. De uitdaging? Het concept ‘Mobilmix’ maximaal verspreiden in het Brusselse straatbeeld. Met enkele ijzersterke evenementen (de ‘Mobilmix Awake Party’ en de fameuze ‘Mobilmix Tunnel Party’, die meer dan 10.000 feestlustigen lokte), een geslaagde persactivatie en intensief community management, wisten de twee bedrijven een opgemerkte communicatiecampagne te creëren.

Uiteindelijk bezochten meer dan 30.000 mensen de website via de zoekterm ‘Mobilmix’, werd de hashtag #Mobilmix een trending topic tijdens de Autoloze zondag, kreeg de Facebookpagina meer dan 13.000 likes en verschenen er niet minder dan 250 artikels in de Belgische pers, waarvan ruim de helft verwijst naar ‘Mobilmix’. Van KPI’s gesproken!

Over Voice Agency

Over Voice

Voice is een Belgisch communicatiebureau dat haar vaardigheden en ervaring met transmedia-communicatie (web, social media, PR & data analytics), ten dienste stelt van de het vertrouwen tussen adverteerders en hun publiek. Het agentschap neemt hiervoor haar klanten mee op een “trust-building journey” in drie fases: Listen > Think > Engage . Met het oog op acquisitie en conversie, doet Voice aan content-creatie en ontwikkelt het strategieën zodat wederzijdse en draagkrachtigere vertrouwensrelaties tussen de merken en hun doelgroepen kunnen worden geoptimaliseerd en versterkt.

Voice Agency
Stallestraat 140A
1180 Ukkel