Week van de Mobiliteit : Voice boost #Mobilmix

Week van de Mobiliteit : Voice boost #Mobilmix

‘Be Brussels, Be Mobilmix’. Dat was het originele concept dat VO Communication, zusterbedrijf van Voice Agency, bedacht voor de vijftiende editie van de Week van de Mobiliteit in Brussel. Daarmee werden Brusselaars uitgenodigd om verschillende transportmiddelen te mixen en zachte mobiliteit te integreren in hun dagelijkse gewoontes. 

Voice mocht zich voor deze campagne ontfermen over drie onderdelen: web, social media en persrelaties. De uitdaging? Het concept ‘Mobilmix’ maximaal verspreiden in het Brusselse straatbeeld. Met enkele ijzersterke evenementen (de ‘Mobilmix Awake Party’ en de fameuze ‘Mobilmix Tunnel Party’, die meer dan 10.000 feestlustigen lokte), een geslaagde persactivatie en intensief community management, wisten de twee bedrijven een opgemerkte communicatiecampagne te creëren.

Uiteindelijk bezochten meer dan 30.000 mensen de website via de zoekterm ‘Mobilmix’, werd de hashtag #Mobilmix een trending topic tijdens de Autoloze zondag, kreeg de Facebookpagina meer dan 13.000 likes en verschenen er niet minder dan 250 artikels in de Belgische pers, waarvan ruim de helft verwijst naar ‘Mobilmix’. Van KPI’s gesproken!

Over Voice Agency

Over Voice

Voice Agency is het eerste Belgische agentschap dat zich volledig wijdt aan Conversational Marketing & PR. Het agentschap werd in 2008 opgericht en genereert en stimuleert conversaties om de verschillende spelers van de maatschappij met elkaar in contact te brengen binnen de context van een merk of project. Daarvoor ontwikkelt Voice activeringscampagnes voor communities op interne en externe sociale netwerken en onderhoudt het relaties met online en offline beïnvloeders (bloggers, tweeters,…). Op die manier slaagt Voice erin om zijn klanten te begeleiden en zorgt het dat ze sterke banden kunnen creëren tussen hun merk en hun ambassadeurs.

Voice Agency
Stallestraat 142
1180 Ukkel